نوشته شده توسط : hi

طراحی سایت دکوراسیون برای شرکت ها و موسسات فعال در زمینه ی دکوراسیون داخلی و خارجی از مهمترین موارد است. داشتن فضایی برای ارائه ی نمونه کارهای خود، پیدا کردن مشتریان جدید بوسیله ی بازاریابی اینترنتی بدون داشتن محدودیت مکانی، داشتن ویترین و مغازه ی 24 ساعته، فروش محصولات و کالا ها بوسیله اتصال به طراحی سایت دکوراسیون به فروشگاه اینترنتی، جلب اعتماد مشتریان از طریق وب سایت و ... از مهمترین دلایلی است که طراحی سایت و داشتن وب سایت برای یک شرکت دکوراسیون حیاتی است . بسیاری از شرکت های کوچک از طریق داشتن یک سایت و پیداکردن بازار اینترنتی گسترده از طریق تنها یک سایت، توانسته است بسیار بزرگ شود! اگر طراحی سایت دکوراسیون برای این شکل از شرکت ها به صورت کاملا هدفمند با گرافیکی جذاب، امکاناتی کامل همچون صفحات درباره ما، اسلاید های نمونه کارها، فروش حتی محصولات، اطلاعات تماس، گالری های فیلم و عکس، نمایش 360 درجه محصولات و ... باشد، وب سایت تازه آماده ی شروع به کار است. چراکه مهمترین مرحله در طراحی سایت دکوراسیون ، طراحی بهینه برای موتورهای جستجوگر می باشد. داشتن گرافیکی مناسب و درخور کار دکوراسیون و قالبی خاص، از مهمترین خصوصیات یک طراحی سایت دکوراسیون حرفه ای می باشد. سرعت لود صفحات و امنیت این وب سایت باید بصورت کامل کار شده باشد. اما مهمترین دروازه برای ورود کاربران آن هم بصورت هدفمند به سایت دکوراسیون، گوگل و سایر موتورهای جستجو می باشند. در نظر بگیرید در صورتی که سایت دکوراسیون، در کلمات کلیدی خودش مانند طراحی داخلی، طراحی فضای سبز، شرکت دکوراسیون، خرید مبل، فروش مبلمان و ... در صفحه ی اول گوگل بیاید، این وب سایت با رشد چشم گیر و فوق تصوری در داشتن مشتریان روبرو خواهد شد.

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-2/

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hi

در واحدهای صنعتی مانند کارخانه ها و کارگاه ها، یکی از مهم ترین مکان های شکل گیری و شکوفایی اقتصادی هر کشوری هستند. فارق از اینکه کارخانه یا کارگاه شما در چه حوزه ای فعالیت میکند، می توانید با مدیریت مناسب در قسمت های مختلف تولیدی، از تهیه مواد اولیه گرفته تا فروش محصولات، کار خود را گسترده کرده و شعبه هایی را درشهرهای مختلف فعال کنید. برای این منظور شما برای مدیریت شعب خود و نیز معرفی و فروش محصولات نیاز به ابزاری قدرتمند و مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا دارید.

طراحی سایت کارخانه و شیوه نوین فروش

ابزاری چون طراحی سایت کارخانهو ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب، آپارات، تلگرام، اینستاگرام و… از جمله راهکارنوین جهت معرفی و بازاریابی محتوایی برای واحدهای تولیدی و صنعتی می باشند.

در گذشته به دلیل محدود بودن تعداد تولید کنندگان و فروشندگان یک محصول، مراحل فروش به سادگی انجام میشد چون مشتریان باتوجه به نیاز خود و با کمی تحقیق میتوانستند کالای موردنیاز خود را خریداری نمایند. درحال حاضر با پیشرفت تجهیزات صنعتی و افزایش تولید کنندگان، بازار رقابت تنگاتنگی بین آنها به وجود آمده که این امر باعث شده خریداران در امر خرید کالا با مشکلاتی مواجه شوند، چرا که بایستی از بین چندین برند مختلف مناسب ترین آن را انتخاب کنند. از اینرو امر تبلیغات و بازاریابی در بازار کنونی اهمیت خاصی پیدا نموده است.

طراحی سایت کارخانه یا طراحی سایت واحد صنعتی ، یک راهکارنوین جهت ارتباط بین تولید کنندگان و مشتریان است که با ارائه اطلاعات دقیق محصولات شامل معرفی محصول، قیمت، مقایسه محصول با نمونه های مشابه، ارائه مشخصات فنی محصول و… حضور همیشگی واحد تولیدی را در بین مشتریان فراهم می سازد.

از آنجایی که کارخانجات برای فروش محصولات خود همواره نیازمند بازاریاب هستند تا بتوانند محصولات خود را به مصرف کنندگان ارائه کنند، با پیشرفت تکنولوژی این راهکار دیگر تاثیر گذشته را ندارد، طراحی سایت کارخانه یا طراحی سایت واحد صنعتی میتواند گره گشای این مسیر باشد. با طراحی سایت کارخانه میتوانید به اهدافی که از یک بازاریاب انتظار دارید به راحتی دست یابید.

طراحی سایت کارخانهبازدهی بسیار بالایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد چراکه امروزه عموم مردم بیشترین وقت را در اینترنت و شبکه های اجتماعی میگذرانند که همین امر فرصت طلایی خواهد بود تا صاحبان کسب و کار کالاهای خود را به دیگران معرفی کنند .


کارخانه هایی که تازه شروع به کار کرده اند مسلما نیاز بیشتری به طراحی سایت کارخانه دارند چرا که با استفاده از طراحی سایت زودتر می توانند جایگاه خود را در بین رقبا ارتقا بخشند و از طریق طراحی سایت کارخانهمیتوانند میزان رضایتمندی مشتریان از محصولات را جویا شوند و مشتریان میتوانند از تخفیف های ویژه به مناسبت های مختلف آگاهی پیدا کنند.

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/



:: برچسب‌ها: طراحی سایت کارخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hi

امروزه بیشتر کابرانی که حتی از اینترنت سر رشته ای ندارند و اهل وبگردی نیستند از اطرافیان خود می خواهند تا در اینترنت جستجو کنند تا شاید ملک و زمین موردنظرشان را پیدا کنند و یا حتی مشتری خوبی را پیدا نموده و آن را بفروشند ، باید قبول داشته باشیم که تبلیغات از نوع سنتی امروزه چندان جایگاه مطمعن و مستحکمی نسبت به گذشته ندارد بنابراین طراحی سایت املاک حتی اگر جز این صنف نیستید می تواند آینده شغلی شما را دگرگون کند .

طراحی سایت املاکروشی است که هم از نظر هزینه و هم بازخورد بسیار بهتر می باشد و اکثر بنگاه های املاکی موفق به سمت این روش حرکت می کنند.

امکانات و مزایای طراحی سایت املاک

املاکی ها در صورتی که بخواهند متفاوت باشند و در امر تبلیغات به روز و موفق تر عمل کنند باید به روش های نوین روی بیاورند. طراحی سایت املاکبه آنها این مزیت را می دهد که یک بنگاه 24 ساعته باشند و از تبلیغاتی کارا و همیشگی برخوردار شوند جامعه هدف خود را به راحتی لینک شوند و با هزینه اندکی بتوانند بیشترین مشتری را جلب نمایند.

طراحی سایت املاک: به دلیل ماهیت شغل املاک و وجود پرونده های بسیار در این شغل سبب می شود تا بیش از هر کسب و کار دیگری نیاز به طراحی سایت املاک احساس شود.

طراحی سایت املاک فرایند کاری را آسان می کند امروزه با توسعه فناوری های وابسته به اینترنت ، پیشرفته تر شدن موتورهای جستجو و رشد فزاینده ی کاربران فضای مجازی و افزایش استفاده مردم از اینترنت و استفاده از خدمات غیرحضوری و همینطور افزایش هزینه در مراجعه های حضوری ، مدل های قدیمی بنگاه داری و مشاور املاک به متقاضیان دیگر مدلی از مد افتاده و منسوخ به نظر می آید مطمئنا طراحی سایت املاک قدرتمند و حرفه ای با امکانات فراوان و بهینه سازی سایت در زمینه خرید و فروش ملک و زمین باعث خواهد شد کاربران و افرادی که به جستجوی ملک خود می پردازند شما را بهتر بشناسند و شما می توانید از این فرصت نهایت استفاده را نمایید و با طراحی سایت املاک جذب مخاطب بیشتری را با کمترین هزینه داشته باشید

طراحی سایت املاک، فرایند کاری را بسیار آسان می کند در بسیاری از مواقع دیگر نیاز به نگهداری تعداد زیادی با در نظر گرفتن امکانات جدید مانند استفاده از سرچ های فایل نخواهد بود شما می توانید در طراحی سایت املاک حرفه ای و پیشرفته در سایت و طبقه بندی و دسته بندی های مختلف خدمات و همچنین استفاده از تور مجازی ، کابران سایت را راهنمایی نمایید تا ملک خود را به راحتی پیدا نمایند یا بدون هیچگونه دردسری و راحت برای فروش در معرض دید دیگران قرار دهند.

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9/



:: برچسب‌ها: طراحی سایت املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hi

سفارش ضبط صدا برای منشی تلفنی:

سفارش ضبط صدای خود را به تیم با تجربه و حرفه ای سه سوت وب بسپارید. از مزیت های ضبط صدا توسط تیم سه سوت وب می توان به بالا بودن رکورد ها ، سطح گویندگان قیمت مناسب اشاره نمود.

سفارش ضبط صدا

ضبط صدا برای منشی تلفنی:

از دیگاه روانشناسی در ضبط صدا برای منشی تلفنی، صداهای ماندگار تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطب دارد و باعث می شود ارتباط خوبی با مخاطب برقرار شود.

 

ضبط صدای سانترال:

ما بهترین صدا را متناسب با کارتان به شما پیشنهاد می دهیم. ضبط صدای سانترال و منشی تلفنی تخصص سه سوت وب می باشد.

ضبط صدای سانترال

دانلود صدای آماده منشی تلفنی:

دوبلورها با صدای گرم و گیرا می توانند به راحتی کسب و کار شما را تبدیل به یک برند نمایند و حس اعتماد مشتریان را به صورت ناخودآگاه به سمت شما جذب کنند. در دانلود صدای آماده منشی تلفنی باید دارای لحنی مناسب ، بیان شیوا ، صدایی رسا و زیبا باشد.

 

دوبله چیست؟

گذاشتن صدای دوبلور روی صدای اصلی بازیگران  و تغییر زبان فیلم به زبان اصلی کشورمان می باشد در واقع  صدای دوبلور روی دیالوگ هایی که یک فرد دیگر در فیلم می گوید گذاشته می شود.اکثرا فیلم ها و کارتون های هر کشوری به زبان اصلی آن کشور ساخته می شودمثلا در ایران به زبان ملی و بومی کشورمان سریال ها و فیلم ها ساخته می شوند حال اگر بخواهیم از فیلم های کشورهای دیگر استفاده کنیم باید آن را به زبان کشور خود تغییر دهیم البته این کار با زیرنویس هم می شود اما دیدن یک فیلم همراه با خواندن زیرنویس آن سخت می باشد.

منبع : سه سوت وب



:: برچسب‌ها: دوبلور ، ضبط صدا برای منشی تلفنی ، سفارش ضبط صدا ، ضبط صدای سانترال ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hi

برای طراحی سایت رستوران موفق برای مردم، باید درست همانند آنها فکر کنید.

وقتی بحث طراحی سایت رستوران جذاب پیش می آید، باید به چه مواردی توجه کنید؟

چرا مردم به رستوران رفتن علاقه دارند؟ اهداف اصلی آنها غذا، آرامش و گذراندن اوقات خوش با اعضای خانواده

و دوستان است. سایت های قوی و جذاب برای صنعت رستوران اهمیت بالایی دارد چون می تواند دید مناسبی

از فضای رستوران را به صورت آنلاین به مشتریان منتقل کرده و حتی سفارش های آن را نیز دریافت کنند.

امروز می خواهیم کمی با هم در رابطه با اصول کلی برای طراحی سایت رستوران موفق صحبت کنیم.

مخاطبان

هنگام تاسیس یک رستوران باید مخاطبان اصلی خود را مشخص کنید. اگر رستوران شما در نزدیکی

دانشگاه قرار دارد، مشتریان اصلی شما دانشجویان خواهند بود.

اما اگر در کنار یک مرکز تجاری قرار دارید، بیشتر مهندسان و به طور کلی افراد بزرگسال تر به رستوران شما

مراجعه خواهند کرد.

به همین منظور حتی اگر در هنگام تاسیس رستوران این موارد را در نظر نگرفتید، اکنون وقت آن رسیده است

که مخاطبان اصلی رستورن و سلایق آنها را به دقت بررسی کنید.

بعد از تعیین مخاطبان می توانید سایت مناسبی برای رستورانتان طراحی کنید

 برای مخاطبان دانشجو یک طراحی سایت رستوران ساده کفایت می کند اما افراد مسن تر بیشتر یک طراحی شیک

و جذاب تر را می پسندند.

با ارائه ی پیشنهادهای ویژه برای مخاطبان سایتتان می توانید افراد بیشتری را از طریق آن جذب کنید.

سادگی

هر سایت رستوران باید شامل صفحات مشخصی نظیر خانه (صفحه ی اصلی)، منو و صفحه ی درباره ی ما باشد.

طراحی وبسایت حرفه ای و کامل این صفحات اهمیت زیادی دارد و بدون آنها سایت کامل نیست.

برای جذب مخاطبان بیشتر می توانید صفحه ی نظرات مشتریان را ایجاد کرده و به مشتریان رستوران خود

این امکان را بدهید تا غذا و سرویس رستوران شما را نقد کنند و درباره ی آن نظر بدهند.

نکته ی مهم و اساسی در طراحی سایت رستوران این است که هنگام طراحی این صفحات باید تا حد ممکن

اصل سادگی را رعایت کرده و از شلوغ کاری و گیج کردن کاربران پرهیز کنید.

اگر مشتری نتواند غذا و یا اطلاعات مورد نظرش را به راحتی پیدا کند، به سادگی سایت شما را ترک خواهد کرد.

رنگ بندی

تا به حال دقت کرده اید که رنگ های اصلی به کار رفته در بیشتر سایت رستوران شامل این چهار رنگ می شود :

قهوه ای، سفید، قرمز و مشکی. البته ممکن است موارد نقضی برای این قضیه بیابید اما انتخاب این چهار رنگ

در طراحی سایت رستوران توسط بیشتر سایت های رستورانی علت ویژه ای دارد.

رنگ قهوه ای حس امنیت، استحکام و سنت گرایی می دهد.

رنگ سفید معنای تازگی، خلوص و آزادی می دهد.

رنگ مشکی راز آلود است و معنای قدرت را در خود نهان دارد. عکس غذاها با پشت صحنه ی مشکی زیباتر

به نظر می رسند.

رنگ قرمز بیشتر برای رستوران های فست فودی به کار می رود و حس اشتیاق و تمایلات پنهان را می دهد.

همیشه به خاطر داشته باشید که رنگ ها روی احساس کاربران تاثیر دارند، پس سعی کنید که از آنها

به شیوه ی درست استفاده کنید.

فرم ارتباط با ما

در طراحی سایت رستوران باید فرم ارتباطی مناسبی را در اختیار مشتریان قرار داد.

قرار دادن تلفن و آدرس رستوران به تنهایی کافی نیست. در ضمن به خاطر داشته باشید که اضافه کردن

یک نقشه به فرم ارتباط با ما می تواند سوال خیلی از مشتریان در رابطه با آدرس رستورانتان را پاسخ دهد.

شبکه های اجتماعی

در طراحی سایت رستوران شبکه های اجتماعی مکانی فوق العاده برای ارتباط با مشتریان کنونی و یافتن

مشتریان جدید است.

آیکون شبکه های اجتماعی که در آنها فعالیت می کنید را در سایتتان قرار داده و سعی کنید فعالیت مناسبی

در این شبکه ها داشته و ارتباط دوستانه ای را با مشتریان برقرار کنید.

عکس های باکیفیت

در دنیای وب رقابت سختی وجود دارد و صفحه ی اصلی سایت مکان مهمی برای جذب کاربران جدید است.

این نکته برای طراحی سایت رستوران از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است این سایت ها بتوانند مخاطبان

را در نگاه اول جذب کنند. استفاده از عکس های بزرگ برای پس زمینه ی سایت می تواند کاربران بیشتری

را جذب کند.

استفاده از عکس های باکیفیت برای نشان دادن عکس غذاها در منو امری ضروری است چون این عکس باید

احساسات مشتریان بالقوه را جذب کند تا تمایل به امتحان این غذا داشته باشند.

این کار را به درستی انجام دهید و شاهد افزایش یافتن نرخ مشتریان رستوران خود باشید.

در ضمن استفاده از عکس های باکیفیت از محیط داخلی رستوران می تواند به کاربران حس خوبی را منتقل کند.

صفحه درباره ما

یک سایت موفق می تواند باعث تمایز تجارت شما از رقبا شود. افراد پشت یک تجارت مهم ترین بخش تجارت

محسوب می شوند و به همین خاطر لازم است صفحه ی درباره ی ما به خوبی این افراد را به کاربران معرفی کند.

در این صفحه می توانید خلاق بودن، دوستانه بودن و حرفه ای بودن تیمتان را به مشتریان نشان دهید.

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C/



:: برچسب‌ها: طراحی سایت رستوران ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hi

حقایق و وقایع بی‌شماری که در ماورای درک بشر قرار دارند او را واداشته تا برای ابراز اندیشه‌ها و مفاهیمی که بیان، فهم و توصیف کلامی آن‌ها مشکل بوده است نظام‌هایی از علائم گوناگون ابداع کند. ارتباط بصری در وسیع‌ترین معنی تاریخی بلند و طولانی دارد. زمانی که بشر اولیه برای تغذیه خود شکار می‌کرد و گلی را پای جانوری مفتوش می‌ساخت، از نزدیک به یک اثر گرافیکی نگاه می‌کرد. او با چشم ذهن، خود حیوان را می‌دید؛ بنابراین طراحی گرافیک از دیرباز تاکنون با زندگی بشر پیوندی نزدیک داشته و حضور آن مشخص است.

اشاره‌ای کوتاه تنها به نام برخی از زمینه‌ها و عرصه‌هایی که هنر گرافیکی و به‌خصوص طراحی گرافیک تمامی یا بخشی از آن را تشکیل می‌دهد، به‌خوبی می‌تواند بیانگر این مطلب باشد که هنرمند طراح امروز به‌واسطه زبان گرافیک با دیگران و محیط اطرافش گفت‌وگو می‌کند. یک نوع ارتباط و همکاری همگانی برقرار می‌سازد، اطلاع‌رسانی می‌کند، تجارت می‌کند، هشدار می‌دهد، هویت خود را به ثبت می‌رساند، آموزش می‌دهد، روایت می‌کند، منادی افکار گوناگون در جامعه می‌شود و بالاخره اینکه محیط و اطراف و اشیای پیرامون خود را جذاب‌تر و زیباتر می‌سازد.

سینما، تلویزیون، مطبوعات، نشریات، انواع پوستر، علائم راهنمایی و رانندگی، بسته‌بندی انواع کالاها، تابلوها، و ویترین فروشگاه‌ها و حتی آرایش شهرها و مکان‌های عمومی، کاریکاتورها، نشانه‌ها و علائم، کاتالوگ‌ها و بروشورها، تصویرسازی، طراحی صفحات مختلف برای کامپیوتر، نقش پول و اسکناس، طرح تمبرها، کارت ویزیت و پاکت و سر کاغذ همگی از زمینه‌های اصلی و فعال حضور طراحی گرافیک، این زبان مشترک تصویری برای ارتباط در جریان روزمره‌ی ما هستند؛ اما آنچه بیش از هر چیز باید به آن توجه کرد، آن است که سخن گفتن با این زبان مشترک توسط هنرمند طراح باید بسیار متعهدانه و مسئولانه باشد، چراکه او هر لحظه در بوته‌ی نقد و قضاوت است، به سخنان او استناد می‌شود و در صورت هرگونه لغزش و خطا، به‌راحتی استیضاح می‌شود و به او هجوم خواهد شد. چه از سوی مخاطبانش و چه از سوی سفارش‌دهنده، بنابراین صداقت، صراحت و وضوح و روشنی، همراه با شیوایی کلام و رعایت قوانین و دستور زبان صحیح، همگی از شرط‌های اصلی برای یک گفت‌وگوی موفق خواهد بود.

گسترش فنّاوری‌های نوین و اختراعات پی‌درپی و جدید عرصه را بر روش‌های قدیمی و کهنه تنگ کرده‌اند. اکنون تکنیک‌های مختلف عکاسی، نرم‌افزارهای گوناگون کامپیوتری و ابزارهای پیشرفته بسیاری موجودند که در قدیم، تنها با سعی و کوشش فراوان و صرف هزینه و دقت زیاد میسر بود. به هر حال همه این­ها امروزه منجر به نمود چهره دیگری از هنر گرافیک شده که از آن با نام طراحی گرافیک یاد می‌شود که آن را چنین می‌توان توضیح داد: طراحی گرافیک عنوانی است برای یک‌سری فعالیت در زمینه طراحی، ترکیب و ادغام حروف، تصویرسازی و عکس و چاپ آن به‌منظور اطلاع‌رسانی، آموزش یا راهنمایی.

حدود این حوزه از طراحی گرافیک را به‌طور دقیق نمی‌توان مشخص کرد، چراکه بسیار وسیع و گسترده است. این هنر به‌آسانی هنرهای دیگر را به یاری می‌طلبد و پس از کار بر روی‌شان، آن‌ها را در شکل گرافیکی ارائه می‌کند. با این همه می‌توان گفت که ارکان اساسی این هنر، یعنی نقش، خط و تکثیر همچنان پابرجاست و همین سه رکن اصلی هستند که طراحی گرافیک را به‌طورکلی از سایر هنرها متمایز می‌کنند.

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9/



:: برچسب‌ها: طراحی گرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hi

طراحی سایت فیلم چه کاربردی دارد؟چرا ما باید طراحی سایت فیلم برای کسب و کار خود انجام دهیم؟پس با ما در ادامه مقاله همراه باشید!

طراحی سایت فیلم را می توانیم بعنوان یک وبسایتی که در هنگام سرگرمی کاربران ،مورد توجه قرار داد. در طراحی سایت فیلم امکان عرضه فیلم های جدید و روز دنیا، نمایش جزئیات هر فیلم، نمایش فیلم به شکل آنلاین، پخش تیزر فیلم های فیلم و سریال ها، امکان دانلود کردن فیلم، نمایش و معرفی فیلمسازان میسر می باشد.

کاربران شما در حال حاضر دیگر تمایل به خرید حضوری فیلم و سریال ندارند، به همین دلیل طراحی سایت فیلم می تواند گامی درست در افزایش کسب و کار شما عزیزان به عنوان مدیر سایت فیلم داشته باشد.

میزان اهمیت طراحی سایت فیلم

در حال حاضر شرکت های تولید کننده و یا توزیع کننده فیلم در سراسر دنیا توسعه کسب و کار خود را از طریق، طراحی سایت فیلم در این رشته انجام می دهند. طراحی سایت فیلم همانند تمام وبسایت های دیگر در عصر مدرن احتیاج به تخصص های حرفه ای خواهد داشت.

طراحی سایت فیلم و انجام در آمدزایی

بزرگ ترین اهداف مدیران از طراحی سایت فیلم ، جذب کاربران زیاد به سایت خود است، تا بتوانند از این راه اقدام به درآمد زایی کند.

مدیران وب سایت می توانند از طریق طراحی سایت فیلم ، به وسیله فروش فیلم به شکل آنلاین ، فروش اکانت یا همان حساب کاربری مدت دار برای دانلود کردن فیلم ها  و همچنین دریافت کردن بنرهای تبلیغاتی برای وب سایت ، در حالتی که وب سایت فیلم شما دارای آمار بازدید خوبی باشند، می توانند درآمد مناسب و بسیار بالایی را کسب کنند.

سرویس های طراحی سایت فیلم

در طراحی سایت فیلم سرویس های متععدی وجود دارد که عناوین و بخش های متنوعی برای کاربران عادی و همچنین سرویس های تخصصی برای دوست داران سینما و اهل فن و تخصص در طراحی سایت فیلم قابل انجام است، شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی  قسمت سیستم عضویتی
  • طراحی قسمت فیلم ها و فروش فیلم
  • طراحی قسمت موسیقی و تیزرهای فیلم
  • طراحی جداول زمانی بندی در فیلم
  • طراحی صفحه تماس با ما و پشتیبانی فیلم
  • طراحی در قسمت آرشیو
  • طراحی قسمت دیدگاه کاربران
  • قرار دادن دیدگاه و نظرات کاربران در درباره هر فیلم و سریال
  • طراحی بخش ماژول جستجو
  • امکان جستجو کردن به شکل ساده و جستجوی پیشرفته طبق ژانر مورد نظر، نام کارگردان، بازیگران مشهور، کشور سازنده
  • پیاده سازی قسمت اخبار سایت
  • امکان درج کردن رویدادهای عرصه سینما، جشنواره ها و اخبار مربوط به فیلمهای جدید، اخبار بازیگران
  • نقد کردن فیلم ها
  • درج سایر امکانات طراحی سایت فیلم

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9/



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hi

کافی شاپ نیز به وب سایت های اختصاصی نیاز دارند. انچه یک کافی شاپ را می تواند متمایز و برتر از بقیه جلوه دهد. طراحی سایت کافی شاپویژگی های مختلفی دارد اما در وهله ی اول طراحی سایت کافی شاپ بسیار مهم است. طراحی خاص یک سایت می تواند آن را بهتر جلوه دهد. گروه ایران وبر با استفاده از کادری جوان و به روز در سدد است که بهترین و به روزترین وبسایت را از نظر گرافیکی و هم از نظر کد نویسی در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی های طراحی سایت کافی شاپ

 

از ویژگی های طراحی سایت کافی شاپ می توان به بخش معرفی کافی شاپ و منوی غذا های ان اشاره کرد. علاوه بر این بخش می توان به بخش گالری تصاویر سایت کافی شاپ و سفره خانه اشاره کرد. در این گالری می توان تصاویر مختلفی از کافی شاپ را قرار داد تا کاربران بتوانند محیط کافی شاپ را در نظر بگیرند. همچنین می توان امکانی را برای کافی شاپ یا قهوه خانه قرار داد که مشتری بتواند میز خود را برای ساعت معین رزرو کند و پس از آن مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت کند.

هدف از طراحی سایت کافی شاپ چیست ؟

مهمترین هدفی که برای طراحی سایت کافی شاپ وجود دارد بازاریابی است. شما با ایجاد یک وبسایت، کافی شاپ خود را در بزرگترین نمایشگاه جهانی یعنی فضای مجازی به نمایش می گذارید. اما این به شکلی موثر است؟

در حال حاضر بسیاری برای یافتن بهترین محل مورد نظر خود از جستجو در فضای مجازی استفاده می کنند. برای مثال بسیاری برای یافتن یک کافی شاپ در محلی خاص از این واژگان استفاده می کنند، بهترین کافی شاپ میدان ولیعصر، کافی شاپ اطراف چهار راه ولیعصر و … . شما با داشتن یک وبسایت و بهینه سازی ان در موتور های جستجو مانند گوگل، می توانید در صفحات اول دیده شوید و به همین سبب بتوانید مشتریان جدیدی را جذب نمایید.

امکانات اولیه طراحی سایت کافی شاپ در یک نگاه

به طور کلی هر طراحی سایت کافی شاپ  نیاز های خاصی دارد. ما در این جا یک سری از نیاز ها و قابلیت هایی که می توان برای سایت طراحی کرد را برای شما قرار داده ایم. مدیران می توانند بنا به نیازشان هر کدام از قابلیت ها را برای سایت خود سفارش دهند.

طراحی اختصاصی

طراحی بخش رزرو آنلاین

طراحی بخش سفارش غذا

طراحی بخش ارتباط با ما و انتقادات و پیشنهادات

طراحی بخش منوی غذا

طراحی ریسپانسیو (متناسب با موبایل و تبلیت) (در صورت درخواست)

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C/



:: برچسب‌ها: طراحی سایت کافی شاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hi

طراحی سایت تالار عروسی یکی از دسته سایت هایی ست که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. مشغله ی زیاد عروس و دامادها برای یافتن یک تالار پذیرایی و حساسیت های بیش از پیش در برگزاری مراسمات، باعث شده مردم ابتدا به جستجو در اینترنت بپردازند و سپس بین آنها انتخاب های نهایی را برای بستن قرارداد و مشاهده حضوری انتخاب کنند. نداشتن سایت تالار پذیرایی در دنیای امروز به منزله شکست کسب و کار در دنیای تکنولوژی و رقابتی حال حاضر می باشد، در نتیجه تالارها و تشریفات های به فکر طراحی سایت تالار عروسی افتاده اند. بمنظور طراحی سایت تالار عروسی بهتر است با طراحان حرفه ای سایت مشورت نمایید و سایت های رقیبان را بررسی نمایید.

تالار پذیرایی که جهت برگزاری مراسم ازدواج ، عروسی ، ختم ، تولد و سایر مجالس دورهمی در حال فعالیت می باشند می توانند با طراحی سایت تالار  خود را به عموم مردم معرفی نمایند تا هر شخصی که نیاز به یک تالار پذیرایی با امکانات مورد نظر و قیمت مناسب می باشد ، مجموعه شما را یافته و اقدام به رزرو نماید، همچنین با طراحی سایت تالار شما می توانید امکاناتی که در تالار خود دارید با تصاویر ، متن و فیلم (کلیپ) به تصویر بکشید و مشتری را زودتر و راحت تر جذب نمایید.

طراحی سایت تالار

جذب مشتری

نمایش امکانات تالار

معرفی روش پذیرایی

قرار دادن تصاویر تالار

نمایش کلیپ هایی از روش پذیرایی

نمایش فیلم های مورد نظر از مجالس

معرفی نوشیدنی های تالار

معرفی غذا، و میوهای پذیرایی

روش چیدمان میز و صندلی

اطلاعات تالار

معرفی مدیریت و کارمندان مجموعه

و…

 

امکانات طراحی سایت تالار

بطور معمول برخی امکانات و بخش ها در طراحی سایت تالار عروسی وجود دارند و برخی به صورت اختصاصی براساس نیاز صاحب و مدیریت تالار در طراحی سایت تالار عروسی اضافه خواهد شد. امکاناتی همچون موارد بیان شده در زیر:

معرفی تالار و مدیریت

خدمات ارائه شده در مجالس

منوی آنلاین غذاها

گالری تصاویر از تالار و خدمات

جدول روزهای رزو شده تالار

نظرات کاربران

امکان انتخاب صندلی، میز، سرویس های پذیرایی و .


گالری تصاویر سایت تالار عروسی

مطمئنا اولین بخشی که هر شخصی برای انتخاب یک تالار بدان توجه می کند ظاهر آن است. با قرار دادن تصاویر از قسمت های مختلف تالار و نوشتن اطلاعاتی شامل مساحت و ظرفیت تالار، افراد راحتتر می توانند تصمیم بگیرند که این تالار را در لیست انتخاب های خود قرار دهند یا خیر. از سویی دیگر خدمات نیز اهمیت فراوانی دارند. اینکه چه مدل میز و صندلی ها، چه ظروف و چه تزئیناتی در اختیار تالار است و مشتریان تا چه حد حق انتخاب دارند نیز موثر است. در هنگام طراحی سایت تالار عروسی، گالری مربوط به خدمات و نمونه کارها را نیز در نظر داشته باشید تا هم اعتماد مشتریان را بدست آورید.


بخش منوهای آنلاین غذا

بخش اساس دیگر مربوط به پکیج های غذا می باشد. هر شخصی که قصد رزرو تالار را داشته باشد بطور تطع منوهای غذا را از مدیریت تالار خواهد پرسید و پاسخ گویی بصورت تلفنی بسیار سخت می باشد و درنهایت هنگام مراجعه حضوری باید برایشان شرح داده و منوها را در اختیارشان قرار دهید پس بهتر است پیکیج منوهای غذا به همراه قیمت و تصاویر در سایت قرار داده شود تا هم دقیقتر باشد و هم در وقت شما و مشتری صرفه جویی شود.

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C/



:: برچسب‌ها: طراحی سایت تالار ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hi

تعداد علاقمندان به  طراحی داخلی و دکوراسیون روز به روز در حال افزایش است و افراد بسیاری هستند که مایلند دکور منزل خود را زود به زود تغییر دهند و به دنبال ایده های نو برای تغییر در منزل و لوازم منزل خود هستند ، این افراد ممکن است زمان کافی برای رفتن و دیدن تک تک مغازه ها و گالری های موجود برای  گشتن دنبال کالای دلخواه و ایده ی نو را نداشته باشند ، طراحی سایت دکوراسیون از سمت شرکت ها  به این افراد اجازه می دهد تا با کمترین زمان و هزینه از امکانات وسیع این سایت ها استفاده کنند.

صاحبان این سایت ها می توانند در طراحی سایت دکوراسیون ، انواع ایده های دکوراسیون را برای محیط های مختلف نمایش دهد و مقالات و مطالبی در رابطه با دکوراسیون در سایت قرار دهد و از این طریق آموزش هایی را به کاربران در رابطه با دکوراسیون و انتخاب لوازم منزل مناسب با محیط منزلشان را بدهد و آن ها برای مدت طولانی تری در سایت نگه دارند.

یکی از امکانات بسیار جذابی که می توان در طراحی سایت دکوراسیون در نظر گرفته شود این است که این امکان به کاربر داده شود تا بتواند مبل و لوازم منزل را خودش طراحی کند و سپس توسط شرکت ساخته شود برایش فرستاده شود ، هم چنین نمایش انواع مبلمان و میز و دیگر لوازم خانه و فروش آن ها در بخش فروشگاهی سایت و پرداخت آنلاین از دیگر امکانات در طراحی سایت دکوراسیون است. در طراحی سایت دکوراسیون می توان امکان مقایسه چندین کالا را فراهم کرد تا کاربران بتوانند انتخاب و خرید راحت تری را انجام دهند .

هم چنین در این سایت می توان در صورت برپایی گالری ، زمان شروع و پایان آن و آدرس دقیق را در سایت نمایش داد و بخشی را برای معرفی شرکت و راه های برقراری تماس در نظر گرفت .

در طراحی سایت دکوراسیون باید بخشی را به قوانین شرکت مثل نحوه خرید و سفارش ، نحوه بیمه محصولات ، نحوه ارسال محصولات و …اختصاص داد تا کاربران با مطالعه آن بتوانند از نحوه کار شرکت مطلع شوند .

در حال حاضر چنین سایت هایی با امکانات کامل و جامع و طراحی و گرافیک زیبا و چشمگیر بسیار کم هستند و شما می توانید با کمی دقت و سختگیری برای سایت خود ، سایتی موفق با بازدیدکنندگان بالا داشته باشید و با بهینه سازی سایت ، رتبه ی آن را در بین سایت های مشابه بالا ببرید.

 

طراحی سایت دکوراسیون

امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت دکوراسیون :

– دسته بندی موضوعات و کالاها برای دسترسی آسان کاربر

– امکان فروش آنلاین برای محصولات سایت در طراحی سایت دکوراسیون

– نمایش مطالب و مقالات آموزشی در طراحی سایت دکوراسیون

– نمایش ویدئو های آموزشی در رابطه با دکوراسیون

– ایجاد گالری تصاویر از ایده های نو برای دکوراسیون

– نمایش تصاویر از زوایای مختلف کالا ها در طراحی سایت دکوراسیون

– ایجاد بخشی برای معرفی شرکت در طراحی سایت دکوراسیون

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-2/



:: برچسب‌ها: طراحی سایت دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()