طراحی سایت آموزشی
نوشته شده توسط : hi

 

طراحی سایت آموزشی
 

اگر قصد طراحی سایت آموزش آنلاین برای آموزشگاه عمومی یا خصوصی خود را دارید دو راه کلی رو به روی شما وجود دارد. از یک خدمات طراحی سایت آموزش آنلاین استفاده کنید یا این که خودتان به تنهایی این کار را انجام دهید. اگر مورد دوم را انتخاب کنید با یک سری پوسته ها و خدماتی رو به رو خواهید شد که می توانید از خانه این طراحی را انجام دهید. اما طراحی سایت آموزش مجازی دقیق و حرفه ای نیاز به یک تیم حرفه ای هم خواهد داشت.بنابراین انجام دادن کار به تنهایی ممکن است خیلی طول بکشد.

 

استفاده از خدمات طراحی وبسایت باعث می شود که:

فرایند با سرعت بیشتری به جلو حرکت کند. همچنین باعث می شود که روی زمان پایان پروژه حساب کنید و بودجه ای برای اینکار درنظر بگیرید. با یک تیم طراحی در ارتباط قرار می گیرید که از قبل تجربه طراحی سایت آموزش آنلاین را داشته است. در سه سوت وب ما می دانیم که چطور یک وبسایت آموزشگاهی موفق خواهد شد. همچنین با تمام روند طراحی آن از ابتدا آشنایی داریم.واقعیت این است که طراحی سایت تجاری با طراحی سایت آموزش آنلاین متفاوت است. بسیاری از طراحان سایت آموزشگاهی اشتباهات معمولی را مرتکب می شوند.

طراحی سایت آموزش آنلاین

اشتباهات معمول در طراحی سایت آموزش آنلاین

هدایت کردن اشتباه کاربر: طراحی سایت آموزش آنلاین باید کاربر پسند باشند.تعداد کلیک های کاربر بعد از طراحی سایت آموزش آنلاین باید به حداقل برسد تا کاربرانبرای رسیدن به هدفشان دچار سختی نشوند. حوصله سر بر بودن: طراحی سایت آموزش آنلاین باید به گونه ای انجام شود که نوجوانان و کودکان را به راحتی به خود جذب کند. اگر سایت شما خسته کننده باشد این قشر از جامعه را به راحتی از دست خواهید داد.

 

طراحی سایت آموزشی

دانش آموزان با مشکل یادگیری روبه رو نیستند، بلکه به دلیل انعطاف ناپذیر بودن برنامه های درسی دچار  بیزاری از یادگیری شده اند و برنامه های درسی رایج را مطابق با مغزها و ذهنهای تغییریافته خویش نمی یابند.

طراحی سایت آموزش آنلاین یکی از روش های مقرون به صرفه است. نتایج پژوهشها نشان میدهد که نزدیک به نیمی از افراد جامعه، حس بینایی برتری دارند و نزدیک به یک پنجم از برتری حس شنوایی برخوردارند؛یعنی از  راه گوش بهتر یاد میگیرند. بیش از یکسوم دانش آموزان از راه لمسی و جنبشی بهتر یاد میگیرند.

نمونه سایت آموزش آنلاین

نمونه سایت آموزش آنلاین

در سه سوت وب سایت های آموزشی فراوانی را طراحی کرده ایم.یک نمونه سایت آموزش آنلاین پی سی کلاس است. این وب سایت آموزشی تمام امکاناتی که یک نمونه سایت آموزش آنلاین به آن نیاز دارد را در خود جای داده است.برای این که یک نمونه سایت آموزش آنلاین را مشاهده کنید به این وب سایت آموزشی مراجعه کنید.پس از مراجعه به این وب سایت آموزشی با دقت قسمت های مختلف را مشاهده کنید.این سایت بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت آموزشی آنلاین است که توسط تیم سه سوت وب طراحی شده است. در این نمونه سایت آموزش آنلاین دوره هایی وجود دارند که دانش آموزان می توانند از آنها استفاده کنند.

 

وب سایت آموزشی

با اهداف برپاسازی کلاس‌ها به صورت آنلاین و کاملا مجازی از مهمترین اهداف طراحی این نمونه سایت آموزش آنلاین است که از مهمترین دلایل تشکیل کلاسها به صورت آنلاین می تواند موارد مختلف همچون جلوگیری از اتلاف وقت، یا دور بودن از موسسه آموزشی شما باشد.مشاوران سه سوت وب آماده ارائه همه گونه مشاوره در این زمینه به شما هستندتا با خیال آسوده اقدام به سفارش و طراحی چنین نمونه سایت آموزش آنلاین نمایید.

طراحی سایت آموزشی



خدمات ارائه شده در یک وب سایت آموزشی

  • ایجاد کلاس آنلاین و مجازی
  • اعلام دوره های آموزشی و دسته بندی آنها و ارائه نسخه دانلود شدنی
  • ثبت نام به صورت آنلاین و دریافت شهریه توسط درگاه بانکی و …
  • گرفتن آزمونها به صورت آنلاین و اعلام نتیجه آزمون در همان لحظه
  • فروشگاه کتاب به صورت آنلاین برای استفاده از کتابها و دانلود آنها
  • نمایش اخبار و مقالات در جهت جذب بیشتر متقاضیان آموزش
  • تاریخچه و معرفی مرکز آموزشی
  • اخبار مرکز آموزشی و سایر اخبار مرتبط

 

منبع : سه سوت وب





:: برچسب‌ها: سه سوت وب , طراحی سایت خودرو , طراحی سایت پزشكي , طراحی سایت كاريابي , وردپرس , دوبلور , طراحی سایت موزيك , طراحی سایت شركتي , طراحی سایت چاپ , طراحی سایت انتشارات , طراحی سایت كودكان , طراحی سایت ورزشي , طراحی سایت دانلود , طراحی سایت رستوران , بالا بردن امنیت سایت , بالا بردن امنیت سایت , آموزش وردپرس , طراحی افزونه وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: