طراحی سایت دکوراسیون
نوشته شده توسط : hi

تعداد علاقمندان به  طراحی داخلی و دکوراسیون روز به روز در حال افزایش است و افراد بسیاری هستند که مایلند دکور منزل خود را زود به زود تغییر دهند و به دنبال ایده های نو برای تغییر در منزل و لوازم منزل خود هستند ، این افراد ممکن است زمان کافی برای رفتن و دیدن تک تک مغازه ها و گالری های موجود برای  گشتن دنبال کالای دلخواه و ایده ی نو را نداشته باشند ، طراحی سایت دکوراسیون از سمت شرکت ها  به این افراد اجازه می دهد تا با کمترین زمان و هزینه از امکانات وسیع این سایت ها استفاده کنند.

صاحبان این سایت ها می توانند در طراحی سایت دکوراسیون ، انواع ایده های دکوراسیون را برای محیط های مختلف نمایش دهد و مقالات و مطالبی در رابطه با دکوراسیون در سایت قرار دهد و از این طریق آموزش هایی را به کاربران در رابطه با دکوراسیون و انتخاب لوازم منزل مناسب با محیط منزلشان را بدهد و آن ها برای مدت طولانی تری در سایت نگه دارند.

یکی از امکانات بسیار جذابی که می توان در طراحی سایت دکوراسیون در نظر گرفته شود این است که این امکان به کاربر داده شود تا بتواند مبل و لوازم منزل را خودش طراحی کند و سپس توسط شرکت ساخته شود برایش فرستاده شود ، هم چنین نمایش انواع مبلمان و میز و دیگر لوازم خانه و فروش آن ها در بخش فروشگاهی سایت و پرداخت آنلاین از دیگر امکانات در طراحی سایت دکوراسیون است. در طراحی سایت دکوراسیون می توان امکان مقایسه چندین کالا را فراهم کرد تا کاربران بتوانند انتخاب و خرید راحت تری را انجام دهند .

هم چنین در این سایت می توان در صورت برپایی گالری ، زمان شروع و پایان آن و آدرس دقیق را در سایت نمایش داد و بخشی را برای معرفی شرکت و راه های برقراری تماس در نظر گرفت .

در طراحی سایت دکوراسیون باید بخشی را به قوانین شرکت مثل نحوه خرید و سفارش ، نحوه بیمه محصولات ، نحوه ارسال محصولات و …اختصاص داد تا کاربران با مطالعه آن بتوانند از نحوه کار شرکت مطلع شوند .

در حال حاضر چنین سایت هایی با امکانات کامل و جامع و طراحی و گرافیک زیبا و چشمگیر بسیار کم هستند و شما می توانید با کمی دقت و سختگیری برای سایت خود ، سایتی موفق با بازدیدکنندگان بالا داشته باشید و با بهینه سازی سایت ، رتبه ی آن را در بین سایت های مشابه بالا ببرید.

 

طراحی سایت دکوراسیون

امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت دکوراسیون :

– دسته بندی موضوعات و کالاها برای دسترسی آسان کاربر

– امکان فروش آنلاین برای محصولات سایت در طراحی سایت دکوراسیون

– نمایش مطالب و مقالات آموزشی در طراحی سایت دکوراسیون

– نمایش ویدئو های آموزشی در رابطه با دکوراسیون

– ایجاد گالری تصاویر از ایده های نو برای دکوراسیون

– نمایش تصاویر از زوایای مختلف کالا ها در طراحی سایت دکوراسیون

– ایجاد بخشی برای معرفی شرکت در طراحی سایت دکوراسیون

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-2/





:: برچسب‌ها: طراحی سایت دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: