دوبلور |ضبط صدا برای منشی تلفنی|سفارش ضبط صدا
نوشته شده توسط : hi

سفارش ضبط صدا برای منشی تلفنی:

سفارش ضبط صدای خود را به تیم با تجربه و حرفه ای سه سوت وب بسپارید. از مزیت های ضبط صدا توسط تیم سه سوت وب می توان به بالا بودن رکورد ها ، سطح گویندگان قیمت مناسب اشاره نمود.

سفارش ضبط صدا

ضبط صدا برای منشی تلفنی:

از دیگاه روانشناسی در ضبط صدا برای منشی تلفنی، صداهای ماندگار تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطب دارد و باعث می شود ارتباط خوبی با مخاطب برقرار شود.

 

ضبط صدای سانترال:

ما بهترین صدا را متناسب با کارتان به شما پیشنهاد می دهیم. ضبط صدای سانترال و منشی تلفنی تخصص سه سوت وب می باشد.

ضبط صدای سانترال

دانلود صدای آماده منشی تلفنی:

دوبلورها با صدای گرم و گیرا می توانند به راحتی کسب و کار شما را تبدیل به یک برند نمایند و حس اعتماد مشتریان را به صورت ناخودآگاه به سمت شما جذب کنند. در دانلود صدای آماده منشی تلفنی باید دارای لحنی مناسب ، بیان شیوا ، صدایی رسا و زیبا باشد.

 

دوبله چیست؟

گذاشتن صدای دوبلور روی صدای اصلی بازیگران  و تغییر زبان فیلم به زبان اصلی کشورمان می باشد در واقع  صدای دوبلور روی دیالوگ هایی که یک فرد دیگر در فیلم می گوید گذاشته می شود.اکثرا فیلم ها و کارتون های هر کشوری به زبان اصلی آن کشور ساخته می شودمثلا در ایران به زبان ملی و بومی کشورمان سریال ها و فیلم ها ساخته می شوند حال اگر بخواهیم از فیلم های کشورهای دیگر استفاده کنیم باید آن را به زبان کشور خود تغییر دهیم البته این کار با زیرنویس هم می شود اما دیدن یک فیلم همراه با خواندن زیرنویس آن سخت می باشد.

دوبلور

شباهت دوبلور به اثری که دوبله می‌کند:

به قولی قدیمی ها بهترین طبیب هر کس خودش است چرا که شناخت بیشتری نسبت به جسم و روح خودش دارد من هم با توجه به شناختی که از روحیه ام داشتم به این نتیجه رسیدم بهترین جای کرا کردن برای من در زمینه کار کودک است به همین خاطر ترجیح دادم فعالیتم را بیشتر به همین حوزه معطوف کنم به عقیده من یک بازیگر و یا دوبلور و اصلا یک هنرمند در هر زمینه ایی که فعالیت می کند باید خلق و خوی خاص آن زمینه را هم داشته باشد مثلا اگر قرار است یک دوبلور یک رل کمدی را بگوید اما خودش روح طنز نداشته باشد و اهل شوخی نباشد بی شک نمی تواند آن کار را آنطور که باید درست از آب در آورد در مورد ژانر کودک هم این موضوع وجود دارد اگر گوینده روحی شاداب و حسی کودکانه نداشته باشد و شیفته دنیای کودکان نباشد هرگز نمی تواند از پس این کار بر آید در طول این سالها من مدام تلاش کردم که خودم را به دنیای کودکان نزدیک کنم تا بتوانم کودک درونم را زنده و سر حال نگه دارم .

علاوه بر صدای خوب باید آموزش ببینند :

باید برای سفارش ضبط صدا و دوبلوری تکنیک های دوبلور شدن را یاد بگیرند تا بتوانند با تمرین و مهارت به موفقیت برسند و از صدای خود به صورت تاثیرگذار استفاده کنند و احساسات آن شخصیت را واضح بیان کنند علاقه و پشتکار داشته باشند تا با جان و دل در این مسیر تلاش کنند و تمام سختی ها را تحمل کنند تا یک دوبلورحرفه ای شوند و صدای ماندگار داشته باشند و همچنین خود را با تمام شرایط  تطبیق دهند چون ممکن است مجبور شوند ماه هایی از سال را به صورت فشرده کار کنند یا بیکار بمانند و توانایی جداکردن زندگی شخصی خود از کارشان را داشته باشند تا خصوصیت های رفتاری و گفتاری آن شخصیت در فیلم در زندگی شخصی آنها تاثیر منفی نگذارد.

 

منبع : سه سوت وب

 





:: برچسب‌ها: سفارش ضبط صدا ، دوبلور ، ضبط صدای سانترال ، ضبط صدا برای منشی تلفنی ، سه سوت وب ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: