طراحی وبسایت با وردپرس
نوشته شده توسط : hi

طراحی وبسایت با وردپرس یکی از مهمترین کارهایی است که می‌تواند در ایجاد درآمدهای بالا و پیشرفت‌های کاری به صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک کمک کند. طراحی وبسایت با وردپرس دارای فواید بسیاری است که می‌تواند در هر زمینه‌ای به راحتی انجام گیرد و این امر می‌تواند نوعی تبلیغات در بازاریابی مجازی و آنلاین باشد.

افزایش درآمد به صورت حضوری در مقایسه با مجازی در رده‌های پایین‌تری قرار می‌گیرد، بازار رقابتی امروزه بسیار گسترده و پیچیده است و تنها خرید و فروش‌های حضوری نمی‌تواند به افزایش درآمد و گردش آن کمک کند؛ به همین دلیل، طراحی سایت می‌تواند به حل این مشکل کمک بسیاری کند. وردپرس یکی از سیستم‌های رایگان برای مدیریت محتوا است که از طریق یادگیری آن می‌توانید ساخت وب سایت با وردپرس را به راحتی انجام دهید.

 

طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرس

 

طراحی وبسایت با وردپرس در واقع نوعی سیستم پیش فرض است که برنامه نویسی‌ها و کد گذاری‌های ویژه ای برای آن صورت گرفته است و به صورت نوعی سیستم مدیریت محتوا به صورت آماده در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از آپلود کردن عکس‌ها، مطالب و اطلاعات دیگر در کمترین زمان ممکن بتوانید طراحی سایت را با وردپرس انجام دهید.

در واقع برای طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرسنیاز است که با افزونه‌ها و پلاگین‌های مخصوص این سیستم آشنا شوید تا بتوانید سایتی طراحی کنید که از همه لحاظ در سطح بالایی قرار گیرد و به صورت حرفه‌ای بتواند نیازهای شما و مخاطبانتان را برآورده کند. مهمترین ویژگی که در ساخت وب سایت با وردپرس باید مورد توجه قرار گیرد، کدنویسی‌های پیشرفته‌ای است که به سایت مورد نظر این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌های بالایی را در بارگزاری داشته باشد.

به دلیل سیستم پیچیده‌ای که در وردپرس طراحی شده است، این امکان برای بهینه سازی سایت فراهم می‌شود تا از این طریق CMS بتواند به عنوان سیستم مدیریتی قوی در ساخت وب سایت با وردپرس مطرح شود.

طراحی سایت با وردپرس به صورت اختصاصی

 

برای اینکه بتوانید طراحی قالب اختصاصی وردپرس را انجام دهید، نیاز است که کدنویسی و برنامه نویسی‌های تخصصی‌تری برای آن انجام شود تا به صورت انحصاری بتوان طراحی وب سایت را انجام داد.

همانطور که گفته شد، وردپرس نوعی سیستم مدیریت محتوا است که دارای قالب‌های آماده و افزونه‌های رایگانی است که می‌توانید به راحتی در اینترنت به آن دسترسی پیدا کنید، اما این قالب‌ها ممکن است توسط سایتی دیگر مورد استفاده واقع شده باشد؛ به همین دلیل طراحی قالب اختصاصی وردپرس و طراحی قالب وردپرس بدون کدنویسی باید توسط شرکت طراحی سایت وردپرس صورت گیرد.

از طریق طراحی وبسایت با وردپرس می‌توانید برند و محصول مورد نظر خود را بهتر معرفی کنید. هزینه‌های اختصاصی شده در طراحی سایت وردپرسی می‌تواند سایتی را برای شما ایجاد کند که بدون هیچ گونه قالب آماده تهیه شده است. این امر می‌تواند اعتبار و ارزش وب سایت شما را در حد بالایی در بین رقبا قرار دهد و مخاطبان بسیاری را به سایت شما بکشاند.

سفارش طراحی قالب وردپرس توسط تیم شرکت سه سوت وب پذیرفته و به صورت حرفه ای انجام می شود.

قالب‌های آماده وردپرس

 

وردپرس یکی از سیستم‌های رایگانی است که می‌توانید بدون پرداخت هزینه و با یادگیری آن به صورت مجازی، سایت مورد نظر خود را راه اندازی کنید. این سیستم در خود دارای قالب‌های آماده و گرافیک‌های خاصی است که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید؛ این قالب‌ها را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

با توجه به کسب و کاری که دارید و هدف و موضوع سایت مورد نظر خود، می‌توانید قالبی مناسب را انتخاب کنید. با توجه به اینکه امکان استفاده کاربران دیگر از قالب‌های آماده برای ساخت وب سایت با وردپرس وجود دارد، ممکن است که سایت شما از این لحاظ تکراری شود و مخاطب‌ها تمایلی به استفاده و بازدید از آن پیدا نکنند.

قالب در طراحی وب سایت با وردپرس یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید در انتخاب آن نهایت دقت را به خرج دهید. هدف طراحی قالب وردپرس بدون کدنویسی در ابتدا جذب مخاطب است؛ به همین دلیل قالب‌های آماده می‌تواند دستیابی به این هدف را تا حدودی با مشکل روبرو کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طراحی قالب وردپرس بدون کدنویسی با صرف هزینه اندکی به صورت اختصاصی برای طراحی سایت استفاده کنید.

طراحی سایت با وردپرس و امکانات پیشنهادی سه سوت وب برای آن

 

با توجه به اینکه شرکت سه سوت وب طراحی سایت در تهران و سایر شهرها و کشورها را انجام می‌دهد، تیم حرفه‌ای برای این کار در شرکت سه سوت وب در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند به نحو احسن سفارش طراحی قالب وردپرس و طراحی پلاگین وردپرس شما را انجام دهند.

برای اینکه سایت وردپرسی دارای بازدید بالایی باشد و بتوانند مراجعه کنندگان و مشتریان بسیاری را از این طریق برای مشاغل مختلف جذب کند، باید ساخت وب سایت با وردپرس دارای امکانات و پنل‌های مشخص و ویژه‌ای باشد تا از این طریق، کاربران بتوانند نیازهای خود را به صورت مجازی برآورده کنند. می‌توانیم امکانات مورد نیاز برای طراحی وبسایت با وردپرس را به صورت زیر برای شما عنوان کنیم.

صفحه ارتباط با ما

امکان آپلود کردن عکس‌ها در پنل گالری عکس‌ها

سیستم‌های مدیریت مطالب در سایت

صفحه مربوط به اخبار روز

سیستم‌های مدیریتی رسانه‌ها

لیست محصولات و خدمات مورد نظر

صفحه نظرات و پیشنهادات

مقالات

امکان خرید و فروش در فروشگاه آنلاین

سامانه پیام رسان خودکار

سیستم‌های اطلاع رسانی محصولات جدید

سامانه ارسال ایمیل به مشتریان

اطلاع رسانی در مورد همایش‌ها و سمینارهای متفاوت

امکان ایجاد مطالب بر اساس سئو

افزونه نقشه سایت در راه اندازی سایت با وردپرس

و بسیاری از امکانات دیگر که در طراحی سایت با وردپرس می‌توانید مورد استفاده قرار دهید تا کاربران را هر چه بیشتر به سمت خود جذب کنید و از این طریق بتوانید کسب و کارهای خود را گسترش دهید.

ویژگی‌های مهم در طراحی وبسایت با وردپرس

هر سایتی دارای ویژگی‌های مشخصی است که باید شرکت طراحی سایت، این ویژگی‌ها را مد نظر قرار دهد تا سایت وردپرسی بتواند در لیست اول جستجوی گوگل قرار گیرد.

سرعت بارگذاری بالا در طراحی سایت با وردپرس

امنیت بالا

رعایت استانداردهای سئو سایت

ریسپانسیو بودن سایت وردپرسی

دارای گرافیک بالا

پشتیبانی از چند زبان علاوه بر زبان فارسی

دارای قابلیت به روزرسانی خودکار محتوا

انعطاف پذیری

تنوع در پلاگین‌ها و افزونه‌ها و طراحی پلاگین وردپرس

سادگی در مدیریت

طراحی وبسایت با وردپرس و مزایای آن

ساخت وب سایت با وردپرس دارای مزایای بسیاری است که می‌تواند در گسترش کسب و کارهای اینترنتی به تجارت‌های مختلف کمک کند؛ در واقع ایجاد وب سایت با وردپرس یکی از بهترین و کاربردی‌ترین طراحی‌هایی است که می‌توانید به صورت رایگان  در طراحی قالب‌ اختصاصی وردپرس خود با صرف هزینه اندکی به آن دست پیدا کنید.

رایگان بودن وردپرس یکی از مزایای مهم برای طراحی سایت با این سیستم در نظر گرفته می‌شود.

برند و تجارت مورد نظر شما با راه اندازی سایت، دارای اعتبار و ارزش بالایی می‌شود.

قالب‌های ارزان قیمت وردپرس امکان طراحی وب سایت با وردپرس را برای افراد بیشتری فراهم .می‌کند

امکان به روز رسانی‌های خودکار و متعدد در ایجاد وب سایت با وردپرس وجود دارد.

ایجاد ارتباطی دوطرفه با مشتری و مدیریت سایت می‌تواند یکی از نقاط مثبت طراحی سایت با وردپرس باشد.

طراحی وبسایت با وردپرس و معایب آن

با توجه به اینکه نرم افزارهای طراحی شده برای طراحی سایت ممکن است در خود دارای اشکالاتی نیز باشند، امکان ایجاد خطا در آن‌ها وجود دارد. این معایب می‌تواند طراحی سایت را با مشکلاتی روبرو کند. این مشکلات را می‌توانیم به صورت زیر بیان کنیم.

مشکلات امنیتی در ساخت وب سایت با وردپرس با ایجاد حفره‌های امنیتی در CMS وردپرس

برنامه نویسی‌های عمومی و در حد ساده و غیر حرفه‌ای

ضعیف بودن پشتیبانی

بروز رسانی‌های متعدد و روزانه که می‌تواند طراحی سایت با وردپرس را با مشکل روبرو کند.

 

طراحی سایت با وردپرس و انواع آن

طراحی سایت با وردپرس این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند از این طریق، نیازهای متفاوت خود را با ورود به سایت مورد نظر تامین کنند؛ در واقع طراحی سایت با وردپرس می‌تواند در طیف گسترده و برای مشاغل مختلف انجام شود و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

فروشگاه‌ها به عنوان مکان‌هایی در نظر گرفته می‌شوند که طراحی سایت با وردپرس برای آن‌ها در جایگاه مناسبی قرار دارد. این مشاغل با طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس می‌توانند میزان فروش‌های خود را بالاتر ببرند، محصولات جدید خود را رونمایی کنند و از این طریق به افزایش درآمد خود برسند. می‌توان گفت که طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس باید دارای ویژگی‌های جذاب باشد تا از این طریق، مشتریان بتوانند در نگاه اول به محصولات مورد نظر جذب شوند و تمایل به خرید اینترنتی و آنلاین را از خود نشان دهند.

طراحی صفحه اصلی وردپرس شرکت ها

طراحی صفحه اصلی وردپرس برای شرکت‌های مختلف می‌تواند مزایای بسیاری را در بر داشته باشد. این شرکت‌ها با طراحی سایت شرکتی می‌توانند در جستجوی اول گوگل قرار گیرند، زیرا اصولی که در طراحی صفحه اصلی وردپرسبرای شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود باید طبق اصول سئو صورت گیرد؛ به همین دلیل اعتبار ساخت سایت برای شرکت طراحی سایت می‌تواند در رتبه بالایی قرار گیرد.

سئو سایت و هزینه سئو سایت وردپرس در طراحی سایت با وردپرس

سئو سایت و هزینه سئو سایت وردپرس در طراحی وب سایت با وردپرس، یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید توسط شرکت طراحی سایت در نظر گرفته شود. طراحی سایت با وردپرس توسط اصول سئو می‌تواند مزیت‌های بسیاری برای سایت مورد نظر داشته باشد.

قرار گیری در رتبه اول گوگل

بازدید بیشتر مخاطبان

امکان فروش بیشتر محصولات با راه اندازی سایت با وردپرس از طریق اصول سئو سایت

کاربرپسند بود طراحی سایت

امکان ایجاد لینک سازی در سایت با وردپرس با استفاده از سئو سایت

مراحل راه اندازی سایت با وردپرس

برای راه اندازی سایت با وردپرس باید مراحلی را طی کنید تا بتوانید این کار را به نحو احسن انجام دهید. این مراحل را می‌توانیم به این صورت برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

مشخص کردن هدف طراحی سایت

استفاده از طراحی قالب اختصاصی وردپرس

کد نویسی و برنامه نویسی‌های مخصوص برای ساخت وب سایت با وردپرس

محتوا نویسی و ورود اطلاعات با توجه به صفحات ایجاد شده در طراحی سایت

انجام تست‌های فنی و کنترل طراحی سایت از لحاظ فنی

امکان آموزش و تحویل نهایی سایت برای شرکت‌هایی که طراحی سایت با وردپرس برای آنان صورت گرفته است.

تعرفه طراحی سایت با وردپرس

تعرفه طراحی سایت با وردپرس به مولفه‌های متفاوتی بستگی دارد و با توجه به این امر، نمی‌توان قیمت مشخصی را برای راه اندازی سایت با وردپرس در نظر گرفت. شرکت‌های متفاوتی راه اندازی سایت با وردپرس را به صورت اختصاصی انجام می‌دهند که قیمت‌های پیشنهادی متفاوتی دارند.

همچنین میزان ورود اطلاعات و چیدمان صفحات و امکانات درخواستی کارفرما، یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند قیمت‌های متفاوتی را در طراحی سایت با وردپرس برای افراد ایجاد کند.

طراحی سایت با وردپرس به همراه یک سال پشتیبانی فنی رایگان  و امنیت بالا

طراحی سایت با وردپرس دارای پشتیبانی رایگان یک ساله شرکت سه سوت وب است که کاربران سایت می‌توانند در این مدت به صورت رایگان از خدماتی که در ساخت سایت شده است استفاده کنند. در صورت بروز مشکل در راه اندازی سایت، تیم پشتیبانی سه سوت وب می‌تواند به سرعت این معضل را حل کند.

امنیت بالا یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید در طراحی وبسایت با وردپرس مورد توجه قرار گیرد. این ویژگی می‌تواند طراحی سایت را در رتبه بالایی قرار دهد و کاربران بیشتری را به سایت مورد نظر جذب کند. شرکت سه سوت وبامنیت سایت‌های وردپرس را تا یکسال پشتیبانی می‌کند.

منبع : سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3/





:: برچسب‌ها: طراحی وبسایت با وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: